Shop Mobile More Submit  Join Login
Funny Man by ClearGuitar Funny Man by ClearGuitar
Request for :iconitscharliescene:
Funny Man from Hollywood Undead. ^^ hope you like it :la:


JOHNNY 3 TEARS [link]
J-DOG [link]
DANNY [link]
CHARLIE SCENE [link]
DA KURLZZ [link]
DEUCE [link] (he isn't small chibi as the other members, 'cuz I drew him after my 'Hollywood Undead' drawing ([link]), and on that their proportions are as same as Deuce's. XD)
Add a Comment:
 
:iconkawaiionigirichan:
KawaiiOnigiriChan Featured By Owner Jul 16, 2013
so cool i love ur drawings >.<
Reply
:iconthelordshiranui:
TheLordshiranui Featured By Owner Mar 15, 2013
He looks kinda high :XD:
Reply
:iconflubbahprod:
FlubbahProd Featured By Owner Jun 4, 2013  Hobbyist Artist
Listen to 'Up In Smoke'
Reply
:iconthelordshiranui:
TheLordshiranui Featured By Owner Jun 5, 2013
I love that song :)
Reply
:iconflubbahprod:
FlubbahProd Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Artist
Yup.
Reply
:iconwolfie-undead:
Wolfie-Undead Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
This. Is. Amazing.
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner Jun 20, 2012  Hobbyist General Artist
Thanks. :3
Reply
:iconranbassi:
ranbassi Featured By Owner May 22, 2012  Hobbyist Filmographer
These drawings are so cool. You should start a tumblr for just your portraits in this style... folks would love it.
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner May 22, 2012  Hobbyist General Artist
Hmm, thanks. x) Yeah, have been told to I should make a tumblr. D:
Reply
:iconfatalitydragonrider:
Fatalitydragonrider Featured By Owner Dec 8, 2011  Hobbyist General Artist
omg i luv him :3
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner Dec 9, 2011  Hobbyist General Artist
me too! :D
Reply
:iconfatalitydragonrider:
Fatalitydragonrider Featured By Owner Dec 9, 2011  Hobbyist General Artist
:rofl:
Reply
:iconblindweasel:
BlindWeasel Featured By Owner Nov 26, 2011
thats awesome.
the shading is nicely done c:
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist General Artist
thanks so much! :3
Reply
:iconblindweasel:
BlindWeasel Featured By Owner Nov 27, 2011
ya welcome c:
Reply
:iconclk412:
clk412 Featured By Owner Nov 20, 2011
Congratulations! This awesome piece has been featured on Fuck Yeah! Hollywood Undead [link] -- your source for all things HU!
To submit more work or ask us a question, simply email FYHU4L@gmail.com

-- HU4L
Reply
:iconkinta-chan:
Kinta-chan Featured By Owner Nov 8, 2011
HJKSDHAJKSDHAJKS- He's so cute~! >7<
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner Nov 9, 2011  Hobbyist General Artist
djswpexqyowj thanks! :3
Reply
:iconfunnymanhu:
funnymanhu Featured By Owner Nov 4, 2011
Yeah my friend itscharliescene requested this for me and I have to say its kick ass :D
Reply
:iconfunnymanhu:
funnymanhu Featured By Owner Nov 4, 2011
Yeah my friend itscharliescene requested this for me and I have to say its kick ass :D
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner Nov 5, 2011  Hobbyist General Artist
I'm very glad you like it :D
Reply
:iconxxxundead-soldierxxx:
xXxUndead-SoldierxXx Featured By Owner Nov 2, 2011   Artist
its so cute!!!! *hugs funny*
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner Nov 3, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks :la:
Reply
:iconxxxundead-soldierxxx:
xXxUndead-SoldierxXx Featured By Owner Nov 3, 2011   Artist
ur welcome=)
Reply
:iconunkowngirl:
UnkownGirl Featured By Owner Nov 2, 2011  Student General Artist
Awww hes so cute :iconmerpplz:
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you! :dummy:
Reply
:iconunkowngirl:
UnkownGirl Featured By Owner Nov 2, 2011  Student General Artist
You're very welcome :D
Reply
:iconhashnsmash:
HashnSMASH Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist Traditional Artist
He looks badass, you done a good job :3
Reply
:iconclearguitar:
ClearGuitar Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you so much. :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 2, 2011
Image Size
62.0 KB
Resolution
201×325
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,081 (2 today)
Favourites
166 (who?)
Comments
29
Downloads
68
×